VACATURE COMMUNICATIE MANAGER
WE’RE HIRING
OMDUS wil wonen en werken van morgen in Nederland versnellen. Dit doet zij door de aangesloten regionale onderhouds- en renovatiebedrijven met elkaar te verbinden en inspireren voorop te lopen in de transitie naar toekomstbestendig vastgoed. Met landelijke dekking heeft zij de slagkracht de bedrijven te faciliteren duurzame innovaties te ontwikkelen in samenwerking met hun opdrachtgevers en partners in de keten. OMDUS zorgt daarmee voor betaalbare én duurzame leef- en werkomgevingen.
OMDUS Groep is een holding ontstaan in 2022 als initiatief van Caspar de Haan en De Variabele in samenwerking met NPM Capital. Inmiddels vormt OMDUS een landelijke groep met sterk regionaal verankerde bedrijven die alle werken onder eigen naam: Caspar de Haan en Vergouwen Vastgoedzorg (Brabant en Limburg), De Variabele (Gelderland en Overijssel), United Legendz (Noord-Holland en Utrecht) alsook Ervas, Raevast, Meerbouw, Rendon en Roza (Zuid-Holland en Zeeland). In totaal werken circa 1.500 mensen dagelijks aan het duurzaam onderhouden, renoveren en transformeren van bestaand vastgoed. Met een omzet van ruim EUR 500 miljoen is OMDUS één van de marktleiders op gebied van vastgoedverduurzaming in Nederland.
Functie
Met invulling van deze nieuwe functie willen we een stevige positie gaan innemen in de regio Zuidwest. We zoeken daarom iemand met een duidelijke visie die in staat is de branding voor de regio Zuidwest te ontwikkelen. Je creëert intern een sterke organisatiecultuur waardoor er verbinding tussen collega’s ontstaat. Ook ben je in staat om in samenwerking met het tenderteam mee te werken aan een heldere onderscheidende positionering van onze bedrijven bij klanten. Je hebt alle vrijheid om jouw ideeën werkelijkheid te laten worden. Je maakt deel uit van het MT en werkt nauw samen met de directie, HR en andere communicatiemedewerkers binnen onze bedrijven.
Jouw verantwoordelijkheden zijn o.a.
- Ontwikkelen en implementeren van overkoepelende brandingstrategie in lijn met de positionering voor de regio Zuidwest;
- Meedenken over en uitvoeren van campagnes in goede afstemming met interne communicatiecollega’s en in samenwerking met externe bureaus;
- Faciliteren van verbinding tussen collega’s en zo bijdragen aan een sterke organisatiecultuur
- Ontwikkelen en beheren van communicatiemiddelen zoals website, sociale mediakanalen, evenementen etc.;
- Functioneel aansturen van communicatiecollega’s in de regio;
Functie eisen
- Afgeronde HBO opleiding richting bijvoorbeeld Marketing en Communicatie of een andere relevante opleiding;
- Min. 5 jaar relevante werkervaring binnen de communicatie;
- Zelfstarter: iemand die goed zelfstandig kan werken met een teamgerichte mindset
- Vermogen om complexe onderwerpen begrijpelijk te maken
- Vaardig met digitale platform
- Onze voorkeur gaat uit naar iemand die 32 – 40 uur beschikbaar is;
- Communicatief sterk, betrouwbaar, integer, empathisch, probleemoplossend, discreet en zelfstandig;
Wat mag je van ons verwachten
- Salaris tussen de €5.000 en €7.000 o.b.v. 40 uur;
- Een fijne werkomgeving met leuke collega’s;
- Contract van een jaar met uitzicht op vast dienstverband;
- Elke dag een heerlijke verzorgde lunch;
- Telefoon en laptop;
- Reiskostenvergoeding;
- Uitgebreide mogelijkheden tot persoonlijke en professionele ontwikkeling;
Ben jij onze nieuwe Legend?
Is deze vacature op jouw lijf geschreven? Wij komen graag in contact!
Bel/mail Djali Poppen voor meer informatie of plan gelijk kennismakingsgesprek in (met een heerlijk bakje koffie).
Djali Poppen | 06 39 69 84 20 | recruitment@meerbouwrotterdam.nl
Sollicitatieformulier
"*" geeft vereiste velden aan